Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Καταγγελια προς την γοογλε ! Απαραδεκτο ! Αποκαλυψη Σοκ !

Αίσχος ! Απαράδεκτο ! Αηδία ! Φασισμός ! Χούντα !  Αυτές είναι οι λέξεις που περιγράφουν την αγανάκτηση της καταγγελίας μου . Δεν έχω λόγια . Η ψύχη κατέρρευσε . Η ψυχή μου στην κόλαση . Η ψυχή μου στην κουλουρη . Αισχρή παρέμβαση του ΔΝΤ μέσω της ιστοσελίδας  γοογλε . Η Αμερική μέσω του ΔΝΤ και η Γερμανία με τις ευλογιες της αποφραγμένης τεφλον- τουμποφλον   καγκελαρίου μερκελ επενέβην στον μεταφραστή του γοογλε . Σεισμός πολλών ρίχτερ έχει πανικοβάλλει τις διεθνής μεταφραστικές κοινότητες –φόρουμ  . Ο Γεώργιος Ανδρέα Παπανδρέου είχε γράψει τον ιστορικό λόγο του στα βλαχοαγγλικα (αμερικανικά ) και επειδή βιαζόταν τον μετέφρασε στα πεταχτά μέσω του γοογλε τρανσλατε , αυτό το ήξερε το ΔΝΤ και έβαλε το δακτυλάκι του ! Ακούτε ρε !;! Παραδόπιστοι ! Και εδώ έχω την απόδειξη ! Απόδειξη που θα συγκλονίσει συθέμελα το σύστημα ΑΑΑΑΑΑ . 

Αυτή η φωτογραφία είναι αλήθεια . Δοκιμάστε το και εσείς . Ο ΓΑΠ άλλο ήθελε να πει . no money ρε !  Αλήθεια είναι αλήθεια η Φώτο είπαμε ! 


 ! Κλικαρετε πάνω της να την μεγεθύνετε !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου