Τετάρτη 29 Ιουλίου 2015

dead cat bounce

Βρίσκω μια γάτα νεκρή .
Την πετάω από τον τέταρτο γκελαρει στο έδαφος , απο μακριά μου φαίνεται οτι ζει .Τελικά κατεβαίνω στον δρόμο μα είναι νεκρή .
Μου λεει ο φίλος μου ο Αντουάν " Άσε το πάνω μου "
Πάει στον δρόμο παίρνει την γάτα , την πάει στο μπαλκόνι του πέμπτου , την πετάει , κάνει ένα γκελ , λέει σώθηκε , ζωντανή η γάτα , πάει κάτω να δει , τίποτα . Τεζα .
Κοντά ήταν και ο φίλος μου Αλέξης , που μας έβλεπε , αφήστε το πάνω μου λεει , εγώ ξέρω , η γάτα ζει . Πάει στον πύργο των αθηνων , στον 8ο όροφο την αμολάει απο το μπαλκόνι , σκάει κατω η γάτα κάνει ένα μεγάλο γκελ , όλοι  ελπίζαμε οτι ζει τελικά , πάμε κοντά μα η γάτα κόκκαλο .
Το συμπέρασμα είναι ότι όλοι πρέπει να καταλάβουμε ότι η γάτα δεν ζει και ή θα συνεχίσουμε το dead cat bounce ή θα κάνουμε το άλλο με το κουτί να κάτσουμε να αναρωτιόμαστε αν ζει η δεν ζει η γάτα , η θα το πάρουμε απόφαση , και θα συνεχίσουμε .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου