Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

Restart



Και να που βρεθήκαμε ξανά μαζί .
Σε χειρότερη μοίρα από πριν .
Στα μαύρα μας τα χάλια .
Πάλι θέλεις από εμένα , τον σιχαμένο δεύτερο εαυτό  αυτόν που θα σε βρίσει και θα σου πει μια αλήθεια παραπάνω στο παραλήρημα του  , να βγάλω τα κάστανα από την φωτιά .
Να σου γράψω κάτι που θα ήθελες να συμφωνήσεις .
Εγώ αυτό και πάλι δεν θα το πράξω  γιατί ξέρω τι κουφάλα είσαι .
Θέλεις κάποιον να σου μιλά επαναστατικά .
Κάποιον που να ονειρεύεται και να σου το μεταφέρει , όμως όταν θα ξαναπιάσεις την καλή όταν φορέσεις το κουστούμι των πρέπει που έχεις στην άκρη του κούφιου κεφαλιού σου , θα τον πεις ουτοπιστή και θα κατακρίνεις τις παπαριές που γράφει .
 Έτσι ήταν , έτσι είναι και έτσι θα είναι .
Για αυτό στα κείμενα μου σε αναφέρω πάντα έτσι όπως πρέπει να σε αναφέρουν .
Μαλάκα . Ένας εύπιστος , κουτοπόνηρος μαλάκας .
Ο καλός μου εαυτός δεν θα σε απομακρύνει , θα σε ακούσει , θα γελάσει με τα αστεία που μπορεί να λες ,άλλες φορές μπορεί και να σε συμπονέσει  όμως η άγνοια σου και η γενικότερη λειτουργία του εγκεφάλου σου κάνει το άλλο μισό της διχασμένης μου ψυχής να γελά , να γελά λυπημένος βαθιά  .
Το μπλόγκ  επαναλειτουργεί 

Δρ. Τζεκυλ και κυριος Χαιντ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου